top of page

אביב פרנקל - הרצאות והנחיה

פרנקל, יזם הייטק, עיתונאי, במאי סרטים דוקומנטריים ומגיש טלוויזיה. בעבר הגיש את התוכניות "גאדג'ט - טים" וה "צינור", והיה בעל פינת ביקורת הרכב "לילה גלגלי" בתוכנית "לילה כלכלי" בערוץ 10. כיום כותב במגזינים שונים בענייני רכב וטכנולוגיה והוא מרצה על תחומי הטכנולוגיה, העתידנות והחדשנות ופשעים ברשת.

בשנת 2016 פרנקל עזב את תפקידו כמגיש וככתב הרכב והטכנולוגיה של ערוץ 10 לטובת הקמה והובלת חברת הסטארט אפ ENROUTE, זאת לאחר שנים שסקר את תעשיית היזמות וההייטק בישראל.



ranisaar.jpg
אביב פרנקל - הרצאות והנחיה

נושאי ההרצאות:

הצד האפל של הרשת

לא תמצאו את זה בגוגל ולא ברשתות החברתיות, אבל מתחת לאף של כולנו המחשב האישי שלכם יכול להוביל אתכם בקלות אל הצד האפל.

דארק נט, הרשת האפלה היא גן עדן לפושעים, סוטים ופסיכופטים למיניהם. המקום שבו תוכלו לרכוש סמים קשים, נשק לא חוקי, איברים להשתלה או דרכונים מזוייפים.

למעלה מ-85 אחוזים מתעבורת הרשת איננה גלויה לציבור הרחב, ובין הפושעים שמציעים לכם האקר לכל מטרה או מתנקש עוברים מאות מיליוני דולרים במטבע הרשת שאינו מותיר עקבות- הביטקוין.

הרשת היא מקום נוח שבו ניתן לזייף זהות, לסחור בפורנוגרפיה בלתי חוקית או לאתר חלקים לפצצה מלוכלכת. 

טכנולוגיה וחדשנות

מיליונים יאבדו את מקום עבודתם, לנו ייווצרו מאות מיליארדי שעות חדשות וחייהם של מיליוני בני אדם יינצלו ללא ידיעתם, כשהמכוניות האוטונומיות יכבשו את הכבישים.
בהרצאה מרתקת לוקח אותנו כתב הרכב והטכנולוגיה לשעבר של ערוץ 10 אביב פרנקל למסע אל המהפכה הכי דרמטית שנחווה בימי חיינו, מהפכה שתרסק תעשיות וותיקות ותשפיע על העולם שבו אנחנו חיים. מהפכה שבסופו של דבר גרמה לו לעזוב את עולם הטלוויזיה ולהפוך ליזם הייטק בתחום הרכבים ללא נהג.
מי ינצח במאבק על הכבישים? חברות הרכב הוותיקות כמו מרצדס או טויוטה או ענקיות הטכנולוגיה, אפל, אובר וגוגל? ואיך הפכה ישראל למעצמת רכב שבה חברה כמו מובילאיי נמכרת ב- 15 מיליארד דולר ומצמיחה מאות חברות סטארט אפ בתחום הכי רותח בעולם היזמות.

המהפכה הדיגיטלית שיפרה את חיי כולנו, אבל גם גרמה לכך שהפשיעה עברה דירה, כשהפושעים וחולי הנפש יכולים להתעסק בתחביבים החביבים עליהם, מהנוחות של הבית שלהם, והסטוקרים כבר לא צריכים להתחבא בשיחים, הם יכולים לשבת בארומה ללגום לאטה מקיאטו וליהנות מאינטרנט בפס רחב.

בהרצאה מרתקת וסוחפת, ייקח אתכם אביב פרנקל למסע אל עבר הרשת האפלה, מקום שמאכלס מתחזים וזייפנים, סוחרי נשק וסמים ומתווכים שמוכרים בני אדם לזנות ועבדות.




וידאו

bottom of page