top of page

אלינור סלע - הרצאות והנחיה

מחיים של הרשאה לחיים של השראה

מבט שונה על שינוי עם אלינור סלע


יש שרואים בקורונה ברכה והזדמנות, יש שרואים בקורונה סיוט עולמי, אבל על דבר אחד כולם מסכימים; העולם השתנה ואנחנו חיים בחוסר ודאות לגבי העולם החדש שנפגוש ביום שאחרי.


למה אנחנו כל כך מפחדים משינוי? למה אנחנו נאחזים בהרגלים ישנים גם כשהם מזיקים לנו?

האם אנחנו חייבים לחטוף מכה כדי לעשות שינוי? האם אנשים באמת משתנים? והאם יש לנו, השחקנים והתסריטאים הראשיים בעלילת חיינו, זכות קיום ללא היכולת להשתנות ולחולל שינוי?

ranisaar.jpg
אלינור סלע - הרצאות והנחיה

אלף פנים. צחוק גדול. אמת אחת

אלינור סלע בוגרת ניסן נתיב וזוכת מלגת קרן שרת מחזיקה באמתחתה רזומה מרשים של משחק, הנחיה, יצירה מקורית ואלתור ("של מי השורה הזאת", ערוץ 10, "יום האם" ערוץ 2, "משמורת" ערוץ 2, "גאליס" ערוץ הילדים, נפגשים בשישי ערוץ 1 "עד כאן עם אורי גוטליב ויעקב כהן" YES, רבקה מיכאלי, ערוץ 2, יהורם גאון ערוץ 1, "עממיות" ערוץ 2) כמו כן לאלינור הייתה פינה סאטירית בגלי צה"ל בתכניתו של מולי שפירא בילוי נעים. 

המופע הייחודי (אותו גם כתבה), במהלכו היא לובשת ופושטת דמויות מהחברה הישראלית, הינו מופע יחיד של תיאטרון סטנד-אפ, שמצליח לשלב הרבה הומור וגם מסר ואמירה חברתית.

אלינור סלע היא שחקנית, יוצרת ומאלתרת מחוננת, שבזכות כשרונה הייחודי ויכולת הזיכרון הפנומנלית, מצליחה ליצור לכל לקוח מופע שנולד במיוחד עבורו. ומלבד זאת, בשקט… בשקט… היא נטמעת בקהל, וביחד אתו היא מקשיבה לראשונה לכל מצגת, הרצאה או נאום, שמתרחשים על הבמה, ואז מגיחה מהקהל ונותנת SHOW אינטליגנטי, מצחיק וחד פעמי שנוצר ברגעים אלה ממש..

צריך לראות כדי להבין…צריך לראות כדי להאמין! הקהל צוחק, מתרגש ובעיקר מקשיב ומתבונן בעיניים אחרות לתהליכים ולאירועים הקשורים לארגון בו הוא עובד, ולמציאות הישראלית בה הוא חי. אלינור נכנסת לכל דמות ברגישות ובדיוק שגורמים לקהל להאמין שמולו עומדת קולגה ולא שחקנית מקצועית.

וידאו

bottom of page