top of page

גדי סוקניק - הרצאות והנחיה


נושאי ההרצאות:


× מאחורי הקלעים של התקשורת – המציאות והאינטרסים שמאחורי התקשורת הישראלית. מה המניעים? העובדות – מהיכן מגיעות? מי אמין ומי לא? ומי באמת מושך החוטים?


× סיפורי הקומנדו הימי – סוקניק אשר שירת בסדיר, קבע ומילואים בקומנדו הימי והשתתף במבצעים רבים, משתף (את מה שמותר) בהרצאה מרתקת, מעצימה ומרחיבת לב.


× חשיפות תקשורתיות.



ranisaar.jpg
גדי סוקניק - הרצאות והנחיה

× יצחק רבין - בשנות התשעים ליווה ככתב מדיני של ערוץ 1 וכעורך פוליטי של ערוץ 2, 24/7, את ראש הממשלה יצחק רבין, במהלך כל כהונתו. סוקניק היה עד ראיה לכל המהלכים  בימים שקדמו לרצח רבין, שידר את עצרת השלום שבסופה בוצע הרצח, חשף ראשון באותו לילה, בשידור חי, באולפן, את זהות הרוצח, והמשיך לשדר מבית החולים איכילוב עד הבוקר שלמחרת. בימים ובשנים אחר כך היה גם כן שותף סמוי לכל המהלכים המדיניים והפוליטיים בישראל, שכולם התנהלו בצל הרצח.


הרצאותיו המרתקות של גדי סוקניק, מקנות זווית חדשה לבחינת התקשורת בימינו.


סוקניק בעל ותק של כ 40 שנים בתקשורת הישראלית ובין המובילים בה, עיתונאי, עורך ומגיש רדיו וטלוויזיה בנושאים מדיניים, פוליטיים וכלכליים. הגיש, בין היתר, את מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2, "לילה כלכלי", "360", "שש עם", "אולפן שישי" את תכנית האקטואליה "המטה המרכזי" בערוץ 10 ותחקירים רבים.

בימים אלה עסוק בכתיבת ספר על ניהול ותקשורת, מרצה ויועץ לחברות ופוליטיקאים.


וידאו

bottom of page