top of page

יעל דן - הרצאות והנחיה

נושאי ההרצאות:


- הטיפול התקשורתי בעברות מין:

האם התקשורת מחפשת את הסנסציוני וה ״צהוב״ או שהיא עושה עבודה חשובה במלחמה בעבירות המין? מה חלקה של התקשורת במלחמה הזו?


- דילמות מקצועיות בתוכניות האקטואליה:

האם וכיצד על התקשורת לטפל בנושאים רגישים כמו: אונס, הטרדות מיניות, שכול וכדומה.

ranisaar.jpg
יעל דן - הרצאות והנחיה

- נשים בתקשורת:

על חוויות האישיות של יעל דן כאשה בתקשורת. עד כמה יש באמת שוויון הזדמנויות לנשים בתקשורת.במהלך השנים הגישה דן תכניות רבות במגוון אמצעי התקשורת הישראליים. את דרכה הטלוויזיונית החלה בערוץ הראשון, שם הגישה את התוכנית "תצפית", שבה הייתה דן המנחה הראשונה שבנוסף להגשה, יצאה לשטח והכינה את הכתבות אותן הגישה לאחר מכן. בהמשך הגישה בערוץ את "סיפור אישי" ו"יומן תרבות". בערוץ 10 הגישה את "שטח פרטי", "בין החדשות" עם בן כספית ועמנואל רוזן, ובערוץ 2 הגישה את "כנגד כל הסיכויים".

במהלך השנים הגישה דן מגזינים ותוכניות בערוץ 8 ובטלוויזיה החינוכית, וכן קריינה בפרסומות בטלוויזיה המסחרית.

בין שיאי הקריירה התקשורתית שלה ניתן למנות את הריאיון הבלעדי עם אורי זוהר בשלהי שנות ה 90 במסגרת התוכנית "סיפור אישי", שנים לאחר שזוהר פרש מתחום הבידור; את הריאיון הסנסציוני עם שרה נתניהו, אשת ראש הממשלה דאז, בנימין נתניהו, גם כן במסגרת "סיפור אישי", ראיון אותו קטעה נתניהו בזעם לאחר סדרת שאלות שהביכו אותה, ואת הריאיון הראשון במסגרת הערוץ הראשון עם סוהא ויאסר ערפאת, במהלכו הרגיעה דן את בתם התינוקת.

דן מגישה בעשרים השנים האחרונות את מגזין החדשות "עושים צהרים" בגלי צה"ל שבה, בין היתר, היא מביאה לקדמת הבמה נפגעות ונפגעי טראומה מינית ומלווה אותם לאורך השנים.

בנובמבר 2018 התקבל בכנסת שינוי חוק שיזמה במסגרת התוכנית, המאפשר לנפגעי ונפגעות תקיפה מינית להיחשף בכלי תקשורת ללא אישור של שופט.

ב-2019 זכתה דן בפרס סוקולוב לתקשורת האלקטרונית ובפרס על מפעל חיים.

וידאו

bottom of page