top of page

לינוי בר גפן - הרצאות והנחיה

"ללמוד לקום"

ברגע אחד הכל יכול לקרוס ולהשתנות, שום דבר אינו מובן מאליו... בהרצאתה, תספר לינוי על חיים שהתהפכו, תחלוק עם המאזינים את סיפורה האישי, מה כל אחד יכול ללמוד מזה כדי להתמודד בחייו שלו עם אירועים דרמטיים ובלתי צפויים ומה ניתן לעשות כדי להתכונן לאתגרים, גם כשהם נראים בלתי אפשריים.





ranisaar.jpg
לינוי בר גפן - הרצאות והנחיה

לינוי בר גפן. עיתונאית ואשת תקשורת, עובדת בטלוויזיה, ברדיו, באתרי אינטרנט, בעיתונות הכתובה וכן מלמדת תקשורת ועמידה מול מצלמה וקהל.

את הקריירה העיתונאית התחילה ככתבת בגלי צה"ל והמשיכה ככתבת הפוליטית של אתר וויינט. החל מגיל 21 עובדת בעיקר בערוצי הטלוויזיה השונים. בתחילה בכבלים, לאחר מכן המשיכה בערוץ 10 כמגישת תכנית הבוקר, סדרות דוקומנטריות, מבזקים ועריכת כתבות. בתום חמש שנות עבודה בערוץ 10 עבדה במשך כשלוש שנים בזכיינית ערוץ 2, "קשת", בהנחיית תכנית האקטואליה האינטראקטיבית "מה קורה" וכן תכנית הבוקר. לאחר מכן עברה לזכיינית המקבילה של ערוץ 2, "רשת", שם הגישה את תכנית התחקירים 360 ואת רצועת הסרטים הדוקומנטריים "הסיפור". במקביל יצרה כמה סרטים וסדרות מז'אנר הדוקו, כתבה בכמה עיתונים, למדה את קורס "יסודות התקשורת" במכללה למנהל וכן עמידה מול מצלמה בבתי הספר של רשת ו"בלה בלה".

משנת 2014 מגישה בימי רביעי את התוכנית "יהיה בסדר" בגלי צה"ל יחד עם אביב לביא. במאי 2015 החלה להגיש בערוץ 10, כחלק מצמד, את תוכנית התחקירים " עושות חשבון" ומאוקטובר 2017 את מגזין התחקירים "על המשמר" בערוץ כאן 11.

ביולי 2018 החלה להגיש תוכנית רשת לילדים בשם "דבר לילדים" המשודרת באתר האינטרנט "דבר ראשון" ובדצמבר 2020 החלה להשתתף כפאנליסטית בתוכנית חדשות הבוקר בערוץ קשת 12.

 בשנת 2020 לינוי הקימה את חברת "חמ"ל בר גפן", אליה היא רותמת את הניסיון והידע שצברה כאשר בן זוגה הפך לנכה סיעודי, כדי ללוות את מי שנמצא בעיצומו של משבר כתוצאה ממחלה או תאונה, ולסייע לו עם הבירוקרטיה, מיצוי הזכויות, ההתנהלות הרפואית, הסיוע הנפשי, השיקום וההדרכה והליווי לבני המשפחה והקרובים.

וידאו

bottom of page