top of page

נעה ידלין - הרצאות

נעה ידלין היא כלת פרס ספיר ומחברת רבי המכר "בעלת הבית", "שטוקהולם" ו"אנשים כמונו". ידלין יצרה גם את הסדרה המבוססת על הרומן "שטוקהולם", בכיכובם של תיקי דיין, לאורה ריבלין, דבל'ה גליקמן, ששון גבאי, שלמה בראבא וגידי גוב. הסדרה זכתה לעונה שניה ולפרס המיני סדרה הטובה ביותר. בימים אלה מוצגת הסדרה בפסטיבלים בין לאומיים ונמכרת לשידור ברחבי העולם. עיבוד למחזה "בעלת הבית" צפוי לעלות ב-2021 בתיאטרון בית לסין.

הרצאותיה של ידלין זוכות להצלחה רבה בארץ ובחו"ל. ידלין מציעה מבט מקורי, רענן ומלא הומור על עולמו של הסופר; זוהי הרצאה בגובה העיניים, הכוללת שלל סיפורים ואנקדוטות מאחורי הקלעים של מלאכת הכתיבה. ההרצאה מתאימה גם למי שלא קראו את הספרים ולא צפו בסדרה.





ranisaar.jpg
נעה ידלין - הרצאות

הרצאות מרתקות!!

חדר משלה

איך נראה יום-יום של סופר? מתי מוצאים זמן לכתוב? האם יש באמת דבר כזה, "השראה"? הרצאה מרתקת החושפת את אחורי הקלעים של המעשה הספרותי: החל משלב הרעיון, דרך שלבי הכתיבה והעריכה וכלה בחוויה המורכבת של היציאה לאור – החשיפה בתקשורת, הביקורות, חנויות הספרים, ריטואל שבוע הספר ומפגשים יוצאי דופן עם קוראים.

הולכים לעיבוד

"שטוקהולם" היא עיבוד טלוויזיוני לרומן בשם זה מאת נעה ידלין (רב מכר, מועמד לפרס ספיר לשנת 2017). הסדרה - בכיכובם של גידי גוב, תיקי דיין, דבל'ה גליקמן, ששון גבאי, לאורה ריבלין ושלמה בראבא – זכתה בפרס המיני-סדרה הטובה ביותר לשנה זו, ואף זיכתה את תיקי דיין בפרס השחקנית הטובה ביותר בסדרה קומית. בימים אלה מוצגת הסדרה בפסטיבלים בין לאומיים ונמכרת לשידור ברחבי העולם.

בהרצאה תספר ידלין – יוצרת הסדרה - על התהליך המורכב והמסעיר: על המלאכה של עיבוד טקסט ספרותי לתסריט; על העבודה עם השחקנים (כולל גידי גוב בתפקיד גווייה); על הפשרות שבדרך ועל השיאים. ההרצאה כוללת גם הקרנת קטעים מתוך הסדרה.

וידאו

bottom of page