top of page

עו"ד חיים שטנגר

חיים שטנגר התפרסם, לאחר שהואשם בניסיון לפגוע באמצעות עבריין בשכנו ובשופטת בית-משפט לענייני משפחה ובאיומים, כאשר לאחר ששהה במעצר 9 ימים במתקן הכליאה "אבו כביר" ובמעצר בית משך 7 חודשים תמימים, התברר, כי ההר הוליד עכבר, האישומים המרכזיים בכתב האישום שהוגש נגדו, בוטלו במסגרת עסקת טיעון והוא הורשע בעבירה מינורית, של איומים על שכנו, בכך שאמר לו שאם ימשיך להחנות אופניו בתוך חדר המדרגות, לא ימשיך הוא להתגורר כשוכר, בבניין בו שכר הוא דירת מגורים.

בימים אלה מתבררת בקשתו של שטנגר להתיר לו להגיש תביעת ענק נגד וועדת האתיקה של לשכת עורכי-הדין, במחוז תל-אביב, בסכום של 4.6 מיליון ₪, בגין הליכי סרק שנקטה וועדת האתיקה נגדו, לטענתו, במרוצת 4 השנים האחרונות.


הרצאתו של ד"ר חיים שטנגר, עוסקת בקלות הבלתי נסבלת של מעצר, בכלל ומעצר בית, בפרט, במדינת ישראל, כאשר מניסיונו שלו, מרצה הוא - בשפה עשירה ובאופן מרתק, תוך הבאת דוגמאות מתקופת מעצרו שלו - על הדרך המהירה והקלה בה יכול אזרח נורמטיבי שומר חוק להיחשב בהינף עט של שופט לעבריין הנעצר, לעיתים, אף עד תום ההליכים המשפטיים.



שטנגר סיים את לימודי המשפטים שלו באוניברסיטת בר אילן ולאחר מכן המשיך ללימודי מוסמך בספרות עברית באוניברסיטת בן גוריון. את תואר דוקטור במשפטים, קיבל חיים שטנגר, מהאוניברסיטה למשפט ועסקים, בלוס אנג'לס שבקליפורניה, ארצות הברית.

במשך עשרות שנים עוסק שטנגר בעריכת-דין שוטפת ויש לו משרד בוטיק משלו, המעסיק מספר שכירים.

שטנגר הוציא לאור, עד כה, 11 ספרי שירה, האחרון שיצא "שירים מתוך המרחב המוגן", שעניינם שירים שנכתבו במהלך מבצע "צוק איתן".

ranisaar.jpg
עו"ד חיים שטנגר

וידאו

bottom of page