top of page

קובי אריאלי - הרצאות והנחיה

מגוון הרצאות:


50 גוונים של שחור - היכרות מעמיקה עם המגזר החרדי ב-60 דקות

החרדים הם הקבוצה החמה ביותר בישראל – אבל אין לכם באמת מושג מה בדיוק קורה שם. איש הרדיו והטלוויזיה קובי אריאלי, דוס המחמד הרשמי של ישראל, בהרצאת פרזנטציה מושלמת, ממצה ומשעשעת על המגזר החרדי. כל מה שרציתם לדעת ולא היה את מי לשאול. מתאים לכל סוגי הקהלים. מותאם במיוחד למגזר העסקי. אפשרות גם לסדרת מפגשים, לסדנאות אימון לקראת עבודה עם המגזר ולמפגשי שאלות ותשובות.


ranisaar.jpg
קובי אריאלי - הרצאות והנחיה

· מרק או סלט

הצעת הגשה מחודשת לחברה הישראלית

שסע, קרע, תהום פעורה, ניכור, מלחמת אחים, שבטים – אלה מילים מדממות שמלוות את החוויה הישראלית מאז קיומה. כולם יודעים שזאת בעיה וכולם מחפשים כיצד לפתור אותה. קובי מניח על השולחן בחינה חדשנית, מקורית ופתיעה של הסוגייה ומכריז: כן, אנו יכולים. הכל מתחיל בשאלה: מרק או סלט? ומי אם לא מגיש תכניות אוכל יודע להשיב עליה. הרצאה עוצמתית ומטלטלת שאלפים כבר נחשפו אליה.



תורתם אמונתם – מבוא לשיטת הלימוד הישיבתית

מהם "חפצא" ו"גברא"? איך נראית חקירה תלמודית? למה לומדים גמרא ולא משנה או תורה? ובעיקר: מה בדיוק הם עושים שם, תלמידי הישיבות שתורתם אומנותם ומתי הם כבר יסיימו את החומר, לעזאזל? קובי, בוגר ישיבת חברון מעביר סדנת לימוד תלמודית-ישיבתית: כך לומדים סוגיה בישיבה.


עשרת הדברות שלי - תיקון ליל שבועות עם קובי

תיקון ליל שבועות הוא אירוע ישראלי חדשני המותאם לימים הסמוכים לחג השבועות. קובי, מחלוצי ה"מתקנים" וממייסדי הז'אנר בהרצאה אישית סוחפת המוקדשת לעקרונות העולים מעשרת הדיברות. על אמונה ועבודת אלילים ושבת ורצח וגניבה וניאוף וחמדה של כאן ועכשיו (מסתבר שזה די דומה למקור…).


וגם מופע סטנד אפ סוחף, מתוחכם וקורע מצחוק - עלילות הדוס בעיר הגדולה בו מסופר על בחור ישיבה חרדי מירושלים שנסע לעיר הגדולה והפך , בלי יותר מידי מאמץ , לאחד מכוכבי הסאטירה בארץ .קובי אריאלי עומד על הבמה ופורס את המסלול הפתלתל שהוא עשה, מבחור ישיבה חרדי לאחד מכוכבי הסאטירה בארץ. בדרך הוא סוגר חשבונות עם דתיים, חילוניים, שמאלנים, מתנחלים, טלפונים סלולאריים, טייסים, בנקאים, תינוקות, רופאים, אינסטלאטורים, רבנים ותלמידים.

4.11.95 - רצח רבין והחברה הישראלית

הכל השתנה אז, ב4.11.95. כולם הבינו שהחברה הישראלית כבר לא תהיה מה שהייתה. אז מה נהיה ממנה? איך ניתן להבין ולנתח אותה ב2016? ומה למדנו מהרצח ההוא? קובי אריאלי, העיתונאי והסאטיריקן שגאה בהיותו איש ביניים, המחובר לכל השבטים, עושה סדר בפאזל הישראלי ומעמיד נוסחת קיום מומלצת, תוך נגיעה נוקבת בכל העצבים החשופים


התקשורת אשמה (באמת)

קובי אריאלי מנתח בעוקצנות משעשעת מאוד את מפת התקשורת בישראל ותוך כדי כך מבקר אותה בחריפות וכמעט כורת את הענף עליו הוא יושב. מי שהגיש את תכנית הבוקר בערוץ 10 ואינספור תכניות מדע ושיח בכל ערוץ אפשרי, סוגר שנה 15 בגלי צה"ל ובא להגיד לכם: אל תאמינו לאף מילה שלנו.


רומן בכתובים – מפגש ספר, סופר וסיפור

לפני מספר שנים הוציא קובי לאור את ספרו "רומן בכתובים" – סיפורים קצרים בהשראת עלילות התנ"ך. במפגש נוטל קובי את המאזינים לסיור בין הגיבורים של אז והיום, מספר על הקונפליקטים שבבסיס הספר ועל החוויה שהמצאת דוד, אברהם, שאול והמן מודרניים. מתאים במיוחד לספריות.



וידאו

bottom of page